BLOG

pro podnikatelky

Jak blog prodává a proč ho mít

Psát blog je skvělá prodejní strategie. Jasně, obnáší to osvojovat si dovednost psaní kvalitních článků, které vaše čtenáře zaujmou a přinesou jim hodnotu. Tato cesta se vám však v podnikání bohatě vyplatí. A blog rozhodně není out, mnoho lidí i v dnešní době raději čte, než sleduje videa. Navíc učit se psát poutavě pro své...

Celý článek

Co je obsahový marketing a jak ho využít

Obsahový marketing (anglicky content marketing) je způsob vaší prezentace, kdy dáváte klientovi zdarma hodnotný obsah, který ho zaujme. A díky tomuto hodnotnému obsahu přetváříte potencionálního klienta v platícího zákazníka.

Celý článek

Jak udělat velký skok v byznysu 

Tento článek je pro podnikatelky, kterým byznys už funguje a chtějí ho posunout na vyšší úroveň. Co potřebujete udělat pro „velký skok v byznysu“ – takový „přeskok na vyšší podnikatelský level“?

Celý článek

Jak se pomocí konstelací posouvat v podnikání i životě – video rozhovor

Poslechněte si 20 minutový rozhovor o konstelacích. Jak konstelace pomáhají v podnikání i životě, co je systemický přístup, jak se staví individuální a skupinové konstelace, jak konstelace vznikly a co s jejich pomocí můžeme řešit. Ať se vám dobře poslouchá.

Celý článek

Proč je tak důležité se odlišit a psát krátké a výstižné texty

Vytvořit lákavý výstižný jedinečný = odlišitelný obsah pro propagaci svého podnikání, je docela fuška, rozhodně se to však vyplatí. Chce to nápady, dobře znát svého klienta a umět psát podle marketingových zásad = umět copywriting – a dobře své prodejní texty vypilovat. Ano, můžete to svěřit odborníkovi – copywraiterovi, avšak vřele doporučuji...

Celý článek

Základní marketingová trojice

Jako podnikatelky se potřebujete naučit prodávat, protože bez prodejů nebude vaše podnikání úspěšné. Na začátku podnikání si proto potřebujete položit otázky na vaši základní marketingovou trojici, která je alfou a omegou vašeho prodeje: 1) Kdo je váš klient, 2) Co řeší a 3) Jak mu vy můžeme pomoci. Pojďme si na tuto trojici stručně a jasně...

Celý článek

Co nás podporuje a co oslabuje?

Rozhodli jste se ke změně? Udělali jste si bilanci svého podnikání a rozhodli se začít dělat něco JINAK? Chcete změny dosáhnout a být úspěšní? Určitě jste slyšeli, že pokud nejste s něčím spokojení, leží změna ve vašich rukách. Jak moc tomuto tvrzení věříte?  ….    Na co chci poukázat? Na to, že vše začíná v naší...

Celý článek

Je k budování nových návyků třeba pevná vůle nebo je to jinak?

Jak je to s návyky? Potřebujeme k dosažení svých přání pevnou vůli? Podívejme se na dosahování našich přání jako na proces. Co potřebujeme, abychom cíle dosáhli, a co není tak důležité ?…. Určitě to znáte, něco jste si předsevzali – např. psát blog, pravidelně komunikovat se svými klienty, točit propagační videa, učit se anglicky …...

Celý článek